• سرفصل اخبار
    •  
    • فهرست اخبار
      فساد از آنچه می بینید به شما نزدیکتر است

      فساد از آنچه می بینید به شما نزدیکتر است

      دست اندازی سازمان تامین اجتماعی با یک بخشنامه ساده (۱۱/۳ ) به کارمزد نمایندگانی که بالغ بر ۵۰هزار نفر بصورت مستقیم شاغل در شبکه فروش آن هستند بدون اینکه ریالی خدمات به ایشان پرداخت نماید (۷/۸درصد ارسال ۹۵ تاکنون)

      مروری بر روند استفاده از محصولات نوین بیمه خودرو در کشور آمریکا

      مروری بر روند استفاده از محصولات نوین بیمه خودرو در کشور آمریکا

      با ورورد تدریجی تکنولوژی های نوین به صنعت بیمه، به مرور زمان رانندگان خودرو حق بیمه خود را بر اساس میزان مصرف خودرو، ذائقه و رفتار رانندگی خود، پرداخت خواهند نمود و آنها قادر خواهند بود از میان محصولات جدید بیمه ای، مناسب ترین و منطبق ترین محصول را انتخاب نمایند.

      استفاده از تکنولوژی های نوین و تاثیر آن بر رویکردهای  بیمه گری

      استفاده از تکنولوژی های نوین و تاثیر آن بر رویکردهای بیمه گری

      صنعت جهانی بیمه بیش از یک دهه است که در حال پیگیری موضوع تاثیرات تکنولوژی بر فعالیت های بیمه گری می باشد و بر همین اساس سعی برآن داشته که تغییرات حاصله در روابط بیمه گر- بیمه گذار، متغیرهای بازار بیمه و مدل های کسب و کار بیمه گری را تحت بررسی و مد نظر قرار دهد. هر چند که مواردی مثل تغییرات بنیادین و اجتناب ناپذیر احتمالی در ریسک های جدید بیمه ای کمتر، مورد توجه و کنکاش قرار گرفته شده است.

      تکانه های استفاده از تکنولوژی 5G بر صنعت بیمه/ علی عزتی

      تکانه های استفاده از تکنولوژی 5g بر صنعت بیمه/ علی عزتی

      یکی از مهمترین خروجی های احتمالی استفاده از تکنولوژی 5G، ارتقای حجم فعالیت های اقتصادی در سطح جهان و به تبع ان ورود کسب و کارهای جدید فراوانی به چرخه اقتصاد بین الملل خواهد بود.

      تغییرات اجتناب ناپذیر صنعت بیمه/علی عزتی

      تغییرات اجتناب ناپذیر صنعت بیمه/علی عزتی

      صنعت بیمه برای کوتاه مدت و حتی بلند مدت در معرض تغییرات مستمر ناشی از نوآوری ها و تکنولوژی های جدید، قرار خواهد گرفت.

      تجربه سیل و صنعت بیمه از نگاه مسعود حجاریان /چالش کاهش ذخایر

      تجربه سیل و صنعت بیمه از نگاه مسعود حجاریان /چالش کاهش ذخایر

      به نظر می رسد نقش بیمه در تامین خسارتهای سیل حداکثر به ۵ درصد برسد اما جبران همین تعهد محدود هم در ظرفیت صنعت بیمه نیست . بسیاری از شرکتها در سالهای گذشته و عمدتا در اثر زیان بیمه شخص ثالث ، ذخایر حوادث طبیعی خود را از دست داده اند.

       تشخیص و درمان اختلالات فروش در بیمه (قسمت اول) / سید مهدی احمدی

      تشخیص و درمان اختلالات فروش در بیمه (قسمت اول) / سید مهدی احمدی

      بطور پیش فرض و به شکل سنتی، تنها یک کانال برای عرضه محصولات تصور می‌شود و آن، شبکه سنتی بیمه (شعب، نمایندگان و کارگزاران) است. در صورتی‌که در بازار بیمه نیز می‌توان مانند هر کسب‌وکار و بازار دیگری، به کانال عرضه، دید فراگیرتر و تنوع بیشتری انتظار داشت

      چگونه ناظران مبتنی برریسک ، شرکتهای بیمه را از خطرات دور می کنند

      چگونه ناظران مبتنی برریسک ، شرکتهای بیمه را از خطرات دور می کنند

      ناظران مبتنی بر ریسک، احتمال و شدت ریسک‌های اساسی که شرکت‌های بیمه در معرض آن‌ها هستند و همچنین کارایی کنترل‌های انجام شده توسط شرکت‌های بیمه را ارزیابی می‌کنند تا احتمال وقوع این ریسک‌ها یا شدت تأثیر آن‌ها در صورت وقوع را کاهش دهند.

      هزینه  ای گزاف اما مزایای سود مند از اجرای IFRS 17  برای شرکتهای بیمه در ایران در راه است

      هزینه ای گزاف اما مزایای سود مند از اجرای IFRS 17 برای شرکتهای بیمه در ایران در راه است

      این انتظار وجود دارد که IFRS 17 هزینه های گزافی را برای شرکتهای بیمه جاری سازد چرا که بسیاری از شرکتهای بیمه برای جمع آوری اطلاعات جدید ، جذب و توسعه افراد با مهارت مناسب و از همه مهمتر تغییرسیستم مالی خود با مصائب زیادی روبرو هستند.

      پیچیدگی های اجرای آئین نامه حوادث راننده ( ماده 3 قانون بیمه اجباری شخص ثالث )/محمد تقی فضل هاشمی

      پیچیدگی های اجرای آئین نامه حوادث راننده ( ماده 3 قانون بیمه اجباری شخص ثالث )/محمد تقی فضل هاشمی

      قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب سال 1395 پس از اجرای قانون اصلاحی شخص ثالث مصوب سال 1387 و مصوبه تکمیلی آن نهایتاً ابلاغ و در حال حاضر در صنعت بیمه در حال اجرا است

  • دفتر ارتباطی تهران
    پیامک: 9850005783407
  • .:
  • پیوندها
  • :.
  • کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.
    مجری : پورتال سامان