لوگوی بیمه حافظ
  • منو
  • خانه
  • جستجو
  • English
  • ورود
پرچم ایران
جستجو
    درباره ما
    بیمه حافظ در یک نگاه
    چارت سازمانی
    جایگاه سازمانی
    کاتالوگ سازمانی
    خدمات الکترونیک
    صدور آنلاین بیمه نامه خودرو
    صدور و تمدید آنلاین بیمه نامه
    ثبت آنلاین الحاقیه افزایش تعهدات
    صدور آنلاین بیمه نامه آتش سوزی
    صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    تکمیل فرآیند صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    پرداخت اقساط بیمه نامه
    پرداخت اقساط با کد اعلام بدهکار
    پرداخت اقساط با کد ملی
    استعلام نرخ بیمه نامه
    استعلام نرخ بیمه نامه ثالث
    استعلام نرخ بیمه نامه بدنه
    استعلام وضعیت بیمه نامه عمر
    وضعیت سود مشارکت در منافع
    استعلام اندوخته و بازخريد
    استعلام وضعیت و وصول بیمه نامه
    چاپ بیمه نامه ثالث
    سامانه جامع صدور گواهی حمل باربری داخلی
    صدور بیمه نامه اتباع خارجی
    دریافت نرم افزار
    اعلام خسارت درمان
    سامانه اعلام و پیگیری هزینه های درمان
    نرم افزار مخصوص گوشي هاي هوشمند
    اعلام خسارت خودرو
    شبکه فروش و خدمات
    شبکه فروش
    شبکه فروش روی نقشه
    درخواست نمایندگی
    مراکز درمانی طرف قرارداد (کمک رسان ایران)
    روابط عمومی
    اخبار
    تقویم
    گالری ویدئو
    تماس با ما
    ارتباط با ما
    رایانامه info@hafezinsurance.ir
    پیگیری پیام
    پیامک 300045653
    فرم تقاضای استخدام
    پیگیری درخواست استخدام
    گزارشگری و افشای اطلاعات
    پورتال سهامداران
  • درباره ما
  • خدمات الکترونیک
  • دریافت نرم افزار
  • شبکه فروش و خدمات
  • روابط عمومی
  • تماس با ما
  • گزارشگری و افشای اطلاعات
  • پورتال سهامداران
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 15:26:12
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 16:53:40
مدیریت روابط عمومی
6492
1
0

مصاحبه با جناب آقای رشید لشکری کارمند محترم شعبه چابهار

مصاحبه با جناب آقای رشید لشکری کارمند محترم شعبه چابهار

1- لطفا خودتان را معرفی کنید؟

 اینجانب رشید لشکری کارمند شعبه چابهار ساکن و اهل چابهار با سابقه 25 سال فعالیت در صنعت بیمه 

2- چرا و چگونه بیمه حافظ را انتخاب کردید؟

از سال 1373 لغایت 1378 در اداره صدور و مسئول صدور بیمه نامه کلیه رشته ها و در سال 1378 لغایت 1398 بعنوان کارشناس و کارمند بیمه ایران معین شعبه چابهار مشغول بکار بوده ام و با توجه به قطع همکاری با شرکت بیمه ایران معین بعلت ایجاد تغییرات در ماهیت فعالیت و تعدیل حداقل 50 درصد نیروی کاری آن شرکت و نیز اعلام و اطلاع از جذب نیرو توسط شرکت بیمه حافظ با عنایت به سوابق و تجربه کاری، موفق به استخدام در شرکت بیمه حافظ شده و تا امروز مشغول بکار می باشم.

3- از نقاط قوت و همچنین نقاط ضعف شرکت برایمان بگوئید؟

شرکت بیمه حافظ بعنوان اولین شرکت خصوصی فعال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز اهمیت بیمه گذاران از معافیت پرداخت ارزش افزوده در جمع مردم شهرستان چابهار کاملا شناخته شده می باشد و اهمیت ارتباطات قومی منطقه نیز موجب آشنائی بیشتر مردم خارج از شهر چابهار نیز شده است. از سوی دیگر همکاری شرکت بیمه حافظ با منطقه آزاد چابهار در خصوص صدور بیمه های مسئولیت عدم خروج نیز مزید بر علت شده که تمامی افرادی که از خودرو پلاک منطقه استفاده می کنند با بیمه حافظ آشنائی پیدا کنند لیکن عواملی در گذشته الخصوص سالهای 1393 الی 1397 عدم پرداخت خسارت بموقع ذهنیت خوبی از خود بجا نگذاشته و نیز شبکه فروش ایجاد شده از مشکلات و نقاط ضعف بوده است. ایجاد و تقویت شبکه فروش نیز بسیار سخت می باشد و تبلیغات مکرر نیز میتواند به موضوع کمک نماید.

4- چقدر سازمان را برای توسعه کاری کارکنان متعهد می دانید؟

در مدت زمانی که با شرکت بیمه حافظ همکاری دارم برنامه رو به رشد و اهداف از پیش تعیین شده نیز موجب گردیده تغییرات بسیاری در توسعه کار ایجاد گردد و این موضوع قطعا در توسعه کاری کارکنان تاثیر گذار بوده و موجب امنیت شغلی گردیده است.

5- نیازهای آموزشی مورد نیاز شما در خصوص امورات سازمانی توسط شرکت برآورده می شود؟

بطور کلی ایجاد اختیارات نیاز بروز شدن با صنعت می باشد و اهمیت زیادی برای کارکنان داشته و قسمتی از نیازهای اموزشی را تامین نموده لیکن مواردی همانند شیوع بیماری از انجام و استفاده کلاسهای اموزشی جلوگیری نموده است.  

6- عملکرد شرکت را چگونه ارزیابی می کنید؟ 

با توجه به شرایط کاری و مقایسه عملکرد ایام مشابه و نیز حضور مسئولین فعال در ستاد شرکت نشان گر عملکرد مناسب شرکت رو به رشد را نشان میدهد.

7- در بدو استخدام انتظارات شما از سازمان چه بود و تا امروز چه میزان از انتظاراتتان برآورده شده است؟ و آیا خود انتظارات مورد نظر شرکت را برآورده ساخته اید؟

از بدو استخدام با توجه به شرایط کاری و همچنین علاقه به این شغل، در ایجاد پیشبرد اهداف شرکت نسبت افزایش پرتفوی انجام وظیفه می نمایم. انتظار داریم در مقابل حق بیمه ای که می گیرم و تعهدی که می پذیریم بهترین خدمت را ارائه دهیم . و به نوبه خود سعی در انجام وظایف بوده و حل مشکلات کاری داشته که در اسودگی خاطر به امورات روزانه کاری خود برسیم.

8- مشکلات اقتصادی پیش آمده ناشی از بیماری کرونا و تحریم های تجاری چه تاثیری بروی فروش، بروز خسارت و ارائه خدمات شعبه به مشتریان داشته است؟

با نگرش به محرومیت های این منطقه نشاط مردم در انجام کار اقتصادی بیشتر چشم گیر است لذا افزایش نرخ ارز ناشی از تحریم های ایجاد شده و تعداد مسافران و تاجران خریدار اجناس منطقه را محدود نموده و شیوع بیماری نیز مزید بر علت شده است که تاثیر بسیار زیادی بر درآمد کلیه مردم منطقه داشته باشد. این موضوع وارد کنندگان را به درامد کم سوق داده و در این مسیر درآمدهای مجموعه افراد مشغول در این کار را محدود و درآمد آنها را محدودتر نموده است لذا قطعا تاثیر بسیار زیادی در کار فروش بیمه داشته است و حتی تقریبا 50 درصد صنایع منطقه را به تعطیلی کشانده و موج بیکاری را در منطقه ایجاد نموده است.

9- پیشنهادات و نقطه نظرات خود را جهت بهبود و ارتقاء عملکرد شعبه و شرکت بیان کنید؟

این موضوع را در دو بخش میتوان تقسیم کرد: ارزیابی به جهت تشویق و ترغیب نمایندگان و بالعکس حذف افراد بی انگیزه با الحاظ نمودن طرحهای تشویقی برای نمایندگان فعال همانند ارائه تابلو های نمایندگان و یکسان سازی طرح و استفاده این موضوع و یا سایر موارد تشویقی و دربخش دوم تبلیغاتی ماندگار درسطح منطقه همانند ساخت سازه بیلبورد تبلیغاتی که در دراز مدت در خدمت شرکت قرار داشته باشد

10- و سخن پایانی :

با نگرش به توجه ویژه مسئولین در ارتقا فعالیت شرکت و نفوذ در سایر مناطق امیدوارم با همکاری که با شرکت داریم شرایطی ایجاد گردد که پرداخت خسارت زیاندیدگان به روز انجام گردد و با ماندگاری امنیت شغلی به همراه ارتقا شغلی شاهد قرار گرفتن شرکت درسطحی متعالی تر باشیم و نیز موجب ایجاد اشتغال بیشتر در سطح منطقه و کشور گردد.



نظرات
ثبت نظر جدید
→
→ →
→ →
→
ارسال نظر
  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین عناوین
درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه
شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.
آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس
روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه
آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه
بررسی حادثه شناور شهراز بررسی حادثه شناور شهراز
انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ
چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ
تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ
ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ
سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت
انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ
تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی) تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی)
تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه
به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها
مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا
چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه
شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ
شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی
اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد. اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد.
راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین
پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن
دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس
برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS) برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS)
انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ
درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه


پیوندها
  • بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • سنهاب
  • پژوهشکده بیمه
  • سندیکای بیمه گران ایران
  • انجمن حرفه ای صنعت بیمه
  • سازمان بورس و اوراق بهادار
  • سازمان منطقه آزاد اروند
  • سازمان منطقه آزاد ارس
  • سازمان منطقه آزاد چابهار
  • اخبار وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • سازمان منطقه آزاد انزلی
  • سازمان فرابورس
  • شورای عالی مناطق آزاد
  • سازمان منطقه آزاد قشم
  • سازمان منطقه آزاد ماکو
  • فناوران اطلاعات خبره
  • کارانگر فناوران خبره
زبان ها
  • English
  • العربية
  • Türk
  • русский
.: کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.