لوگوی بیمه حافظ
  • منو
  • خانه
  • جستجو
  • English
  • ورود
پرچم ایران
جستجو
    درباره ما
    بیمه حافظ در یک نگاه
    چارت سازمانی
    جایگاه سازمانی
    کاتالوگ سازمانی
    خدمات الکترونیک
    صدور آنلاین بیمه نامه خودرو
    صدور و تمدید آنلاین بیمه نامه
    ثبت آنلاین الحاقیه افزایش تعهدات
    صدور آنلاین بیمه نامه آتش سوزی
    صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    تکمیل فرآیند صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    پرداخت اقساط بیمه نامه
    پرداخت اقساط با کد اعلام بدهکار
    پرداخت اقساط با کد ملی
    استعلام نرخ بیمه نامه
    استعلام نرخ بیمه نامه ثالث
    استعلام نرخ بیمه نامه بدنه
    استعلام وضعیت بیمه نامه عمر
    وضعیت سود مشارکت در منافع
    استعلام اندوخته و بازخريد
    استعلام وضعیت و وصول بیمه نامه
    چاپ بیمه نامه ثالث
    سامانه جامع صدور گواهی حمل باربری داخلی
    صدور بیمه نامه اتباع خارجی
    دریافت نرم افزار
    اعلام خسارت درمان
    سامانه اعلام و پیگیری هزینه های درمان
    نرم افزار مخصوص گوشي هاي هوشمند
    اعلام خسارت خودرو
    شبکه فروش و خدمات
    شبکه فروش
    شبکه فروش روی نقشه
    درخواست نمایندگی
    مراکز درمانی طرف قرارداد (کمک رسان ایران)
    روابط عمومی
    اخبار
    تقویم
    گالری ویدئو
    تماس با ما
    ارتباط با ما
    رایانامه info@hafezinsurance.ir
    پیگیری پیام
    پیامک 300045653
    فرم تقاضای استخدام
    پیگیری درخواست استخدام
    گزارشگری و افشای اطلاعات
    پورتال سهامداران
  • درباره ما
  • خدمات الکترونیک
  • دریافت نرم افزار
  • شبکه فروش و خدمات
  • روابط عمومی
  • تماس با ما
  • گزارشگری و افشای اطلاعات
  • پورتال سهامداران
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:09:04
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:11:53
مدیریت روابط عمومی
8442
3
7

مصاحبه با سرکار خانم آرزو شریفیان معاون محترم شعبه ماکو

مصاحبه با سرکار خانم آرزو شریفیان معاون محترم شعبه ماکو

1-  خودتان را معرفی کنید؟

 با سلام بنده آرزو شریفیان فارغ التحصیل کارشناسی ارتباطات از دانشگاه مازندران و ارشد رشته MBA 

2-  شعبه ماکو امسال به عنوان شعبه برتر شرکت بیمه حافظ انتخاب شدند و این رتبه چندمین سال است که در اختیار این شعبه می باشد، از اقدام هایتان برای بدست آوردن و حفظ این رتبه برایمان بگویید؟

شعبه ماکو از سال ۹۵ تا کنون طی ۴ سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر  با تلاش های شبانه روزی و جذب پرتفوی های بالقوه و تبدیل آن به بالفعل دست پیدا کرده و عواملی چون ارتباطات وسیع، مشتری مداری و به صورت تمام وقت در اختیار شبکه فروش و مشتریان بودن ،تسلط به مباحث فنی و پیگیری امورات محوله کمک به حفظ این رتبه کرده است.

3-  عملکرد شعبه را چگونه ارزیابی می کنید؟

شعبه ماکو با توکل برخداوند متعال و داشتن ارتباطات وسیع و تکیه بر مباحث فنی و اشراف به سیستم بیمه گری ،شناسایی بازاربالقوه وشناخت نیازهای مردم منطقه، طبق برنامه های پیش بینی شده و چه بسا فراتر از آن پیش رفته.

 

4-  شما به تازگی به عنوان معاون شعبه ماکو انتخاب شدید آيا اهداف و انتظارات مدير عالي سازمان با ظرفيت پرسنلي شرکت تناسب دارد؟

سازمان ها امروزه در محیطی کاملا رقابتی قرار دارند که همراه با تحولات شگفت انگیز باید اداره شوند در چنین شرایطی مدیران فرصت چندانی برای کنترل کارکنان در اختیار ندارند و باید بیشترین وقت و نیروی خود را صرف شناسایی محیط خارجی و داخلی سازمان کنند و سایر وظایف روزمره را به عهده کارکنان بگذارند پس به کارگیری نیروهای توانمند، متعهد و مشتاق به کار اهداف مدیریت عالی سازمان را برآورده میسازد.

5-  ارتباط با ستاد چگونه است؟ نقاط قوت و ضعف را به مختصر شرح دهید؟

ستاد بعنوان پشتیبان یاری کننده نیرو های صف هستند و به شعب در حفظ و توسعه بازار کمک شایانی می تواند داشته باشد حال ستاد با پیگیری، پشتیبانی و پاسخگویی به موقع می تواند شعب را در پیشبرد اهداف به نحو احسنت یاری کند.

6-  قطعا با توجه به سوابق ارزشمند و شرایط کاریتان تجارب قابل استفاده زیادی برای ما دارید میتوانید برخی از مهمترین هایشان عنوان نمائید؟

پاسخ دادن به این سوال با توجه به حضوراساتید صاحب تجربه در سازمان کمی جسورانه است ولی من به نوبه خودم در تمام دوران کاریم در صنعت بیمه چیزی که قطعا می توانم بگویم این است که اعتماد به شبکه فروش بهترین راه پیشرفت در این صنعت و حمایت و پشتیبانی و تمرکز روی این بخش نتیجه قابل توجهی به دنبال دارد.

7-  عملکرد شرکت را چگونه ارزیابی می کنید؟

درحال حاضر به نظر من با توجه به بکارگیری سیاست های مناسب و با تدبیر مدیر عالی از جمله پرداخت به موقع خسارت، پیگیری شکایات، توجه به منابع انسانی و... بیمه حافظ از توسعه و رشد قابل توجهی برخوردار شده است.

8-  با توجه به حجم بالای کارهايتان در بازه زماني مورد انتظار از عهده انجام و پاسخگويي به کارها بر مي آييد؟

با توجه به حجم بالای پرتفوی شعبه ماکو و داشتن بالاترین تعداد نمایندگان تحت سرپرستی و مسئولیت محول شده مالی و امور نمایندگان به بنده صد در صد حجمه کاری من زیاد است ولی با توجه به داشتن روحیه متعهدانه و علاقه ای که به کارم دارم جای نگرانی در پاسخگویی ندارم. 

9-  آيا براي تعيين اهداف و برنامه هاي کاري شعبه از شما نظرخواهي مي شود؟

   صد در صد

10- و در آخر:

آسان نیست که رهبری واقعی را پیدا کرد تا بتوان با خیال راحت و بدون نگرانی از نتیجه کار ،گفته هایش را به اجرا در آوری به همین جهت تجربه فعالیت زیر نظر مدیران عالی اینچنین با تجربه بسیارفوق العاده و شیرین است و جا دارد تشکر ویژه ای از مدیر عامل، رئیس هیات مدیره،اعضای هیات مدیره ، معاونین محترم و کلیه مدیران که شعب را در پیشبرد اهداف یاری میکنند داشته باشم.



نظرات
ثبت نظر جدید
→
→ →
→ →
→
ارسال نظر
  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین عناوین
درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه
شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.
آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس
روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه
آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه
بررسی حادثه شناور شهراز بررسی حادثه شناور شهراز
انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ
چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ
تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ
ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ
سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت
انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ
تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی) تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی)
تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه
به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها
مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا
چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه
شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ
شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی
اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد. اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد.
راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین
پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن
دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس
برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS) برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS)
انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ
شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.
آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس
درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه


پیوندها
  • بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • سنهاب
  • پژوهشکده بیمه
  • سندیکای بیمه گران ایران
  • انجمن حرفه ای صنعت بیمه
  • سازمان بورس و اوراق بهادار
  • سازمان منطقه آزاد اروند
  • سازمان منطقه آزاد ارس
  • سازمان منطقه آزاد چابهار
  • اخبار وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • سازمان منطقه آزاد انزلی
  • سازمان فرابورس
  • شورای عالی مناطق آزاد
  • سازمان منطقه آزاد قشم
  • سازمان منطقه آزاد ماکو
  • فناوران اطلاعات خبره
  • کارانگر فناوران خبره
زبان ها
  • English
  • العربية
  • Türk
  • русский
.: کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.