لوگوی بیمه حافظ
  • منو
  • خانه
  • جستجو
  • English
  • ورود
پرچم ایران
جستجو
    درباره ما
    بیمه حافظ در یک نگاه
    چارت سازمانی
    جایگاه سازمانی
    کاتالوگ سازمانی
    خدمات الکترونیک
    صدور آنلاین بیمه نامه خودرو
    صدور و تمدید آنلاین بیمه نامه
    ثبت آنلاین الحاقیه افزایش تعهدات
    صدور آنلاین بیمه نامه آتش سوزی
    صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    تکمیل فرآیند صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    پرداخت اقساط بیمه نامه
    پرداخت اقساط با کد اعلام بدهکار
    پرداخت اقساط با کد ملی
    استعلام نرخ بیمه نامه
    استعلام نرخ بیمه نامه ثالث
    استعلام نرخ بیمه نامه بدنه
    استعلام وضعیت بیمه نامه عمر
    وضعیت سود مشارکت در منافع
    استعلام اندوخته و بازخريد
    استعلام وضعیت و وصول بیمه نامه
    چاپ بیمه نامه ثالث
    سامانه جامع صدور گواهی حمل باربری داخلی
    صدور بیمه نامه اتباع خارجی
    دریافت نرم افزار
    اعلام خسارت درمان
    سامانه اعلام و پیگیری هزینه های درمان
    نرم افزار مخصوص گوشي هاي هوشمند
    اعلام خسارت خودرو
    شبکه فروش و خدمات
    شبکه فروش
    شبکه فروش روی نقشه
    درخواست نمایندگی
    مراکز درمانی طرف قرارداد (کمک رسان ایران)
    روابط عمومی
    اخبار
    تقویم
    گالری ویدئو
    تماس با ما
    ارتباط با ما
    رایانامه info@hafezinsurance.ir
    پیگیری پیام
    پیامک 300045653
    فرم تقاضای استخدام
    پیگیری درخواست استخدام
    گزارشگری و افشای اطلاعات
    پورتال سهامداران
  • درباره ما
  • خدمات الکترونیک
  • دریافت نرم افزار
  • شبکه فروش و خدمات
  • روابط عمومی
  • تماس با ما
  • گزارشگری و افشای اطلاعات
  • پورتال سهامداران
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 15:22:55
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 15:22:55
مدیریت روابط عمومی
13506
23
20

مصاحبه با سرکار خانم متین سلمانی کارشناس محترم شعبه انزلی که برای سال مالی1398، به عنوان کارمند نمونه انتخاب شده اند.

مصاحبه با سرکار خانم متین سلمانی کارشناس محترم شعبه انزلی که برای سال مالی1398، به عنوان کارمند نمونه انتخاب شده اند.

1-     خودتان رو معرفی کنید؟

من متین سلمانی فارغ التحصیل کارشناسی رشته حسابداری هستم.

2-     از چه سالی و چگونه همکاریتون با بیمه حافظ شکل گرفت؟

از سال 1392 در شعبه انزلی شروع به فعالیت کردم. در ابتدا، تحت قرارداد کارگزاری با نظارت در شعبه مشغول فعالیت بودم که از سال 1393 با تایید مدیران محترم وقت، بطور مستقیم تحت قرارداد با شرکت بیمه حافظ به فعالیت ادامه دادم. در ابتدای فعالیت شعبه­ ، به شدت شلوغ و دارای حجم کاری بسیاری بود . تعداد کم نیروی انسانی سبب تسلط به امورشعبه در تمامی زمینه ها اعم از صدور در رشته های مختلف بیمه ای ، بازاریابی ، امور مالی و حتی خسارت گردید.

3-     عملکرد شرکت را چگونه ارزیابی می کنید؟ رضایتمندی شما از شرکت چگونه است؟

از سال 1392 تا سال 1397 ما تغییرات مدیریتی زیادی تجربه کردیم اعم از مدیریت عامل، مدیر امور شعب و نمایندگان، مدیران داخلی و ... ولی خوشبختانه در دو سال گذشته با ثباتی که در مجموعه حاکم است به شخصه میتوانم بگویم این دوره­ی مدیریتی بهترین دوره ای است که تاکنون تجربه کردم.

با توجه به اینکه پس از هر تغییر مدیریتی پرسنل ملزم به اثبات توانمندی ، تسلط و وفاداری هستند ، خوشبختانه مجموعه شعبه انزلی در طی دوران مختلف از هیچ گونه تلاشی فروگذار نکرده و توانست ثبات نسبی را درشعبه برقرار سازد. از این رو کمتر درگیر حواشی موجود در شرکت شده و تمرکز اصلی بر نحوه اجرای صحیح کار بوده است.به لطف خداوند متعال و تلاش مدیران ارشد در حال حاضر آرامش در فضای شرکت جاریست که از مهم ترین دلایل آن می توان به پرداخت خسارت های انباشته از سال های قبل ، ایجاد زیرساخت های فنی و اداری مناسب ، تمرکز بر مدیریت برنامه ریزی بالاخص در زمینه نرم افزار های مورد نیاز شرکت و ... اشاره نمود.

4-     وفاداریتان به سازمان چقدر است؟ جهت ارتقا وفاداری کارکنان به شرکت چه پیشنهادهایی دارید؟

به نظر من مقوله وفاداری یکی از شاخص های مهم در امر مدیریت سرمایه های انسانی می باشد و این وفاداری به سازمان است که میتواند یک رابطه­ی کاری متسحکم بین فرد و مجموعه ایجاد کند. اینجانب از ابتدای همکاری با شرکت تمام تلاش خود را در جهت حفظ منافع شرکت ، حقوق بیمه گذاران و زیاندیدگان نمودم.

نکته ی قابل تامل در ایجاد وفاداری،  هویت دادن سازمان به پرسنل است که بیشتر از منافع مالی میتواند در جهت ارتقا وفاداری تاثیرگذار باشد. متاسفانه با توجه به گذشت بیش از 9 سال از تاریخ تاسیس شعبه­ی انزلی و با وجود اشراف نسبتا کامل تمامی پرسنل این شعبه در تمامی رشته ها، هنوز بصورت شایسته این هویت برای پرسنل در نظر گرفته نشده و این مهم به مرور زمان، می تواند باعث دلسردی و تحلیل رفتن انگیزه کارکنان شود. به نظرم می بایستی به مقوله جایگاه شغلی و امکان تلاش برای بدست آوردن آن، توجه بیشتری شود.

5-     پیشنهادها و نقطه نظرات خود را جهت بهبود و ارتقا عملکرد شرکت بیان کنید؟

با توجه به اینکه پرسنل شعبه در اکثر رشته های بیمه ای در حال فعالیت می باشند، ضرورت به آموزش بیش از پیش احساس می شود که متاسفانه در استان این امکان وجود نداشته و تمامی دوره ها و همچنین گواهینامه های صادره از تهران می باشد. انتظار می رود بستری برای کارکنان فراهم شود تا بتوانند از امکانات بیشتری جهت توانمند سازی خود، استفاده کنند.

6-     از تجربیات  کاری قابل تامل خود، برایمان بگویید؟

از تجربه کاری منحصر بفرد، میتوان به شروع کار در منطقه آزاد اشاره کرد که برای بنده با بیمه مسئولیت عدم خروج شروع شد که بیمه جدید و ناشناخته ای بود و انرژی بسیار زیادی جهت شناساندن و معرفی آن صرف گردید .ما توانستیم به حدی در این رشته پیشرفت داشته باشیم که در حال حاضر شعبه انزلی در حال رقابت با شرکتهای بیمه سرزمین اصلی در استان می باشد .

7-     و در آخر؟

در آخر جا دارد تشکر ویژه ای از جناب آقای دودانگه داشته باشم بابت به وجود آوردن ثبات و آرامش در فضای داخلی شرکت و همچنین سرکار خانم خوبرو رئیس محترم شعبه ی انزلی بابت اعتماد و ایجاد فضایی که بتوانم توانایی های خود را ارتقا دهم و امیدوارم بتوانم فعالیت مؤثر و مثبت در سازمان داشته باشم.



نظرات
ثبت نظر جدید
→
→ →
→ →
→
ارسال نظر
  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین عناوین
درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه
شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.
آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس
روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه
آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه
بررسی حادثه شناور شهراز بررسی حادثه شناور شهراز
انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ
چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ
تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ
ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ
سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت
انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ
تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی) تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی)
تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه
به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها
مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا
چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه
شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ
شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی
اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد. اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد.
راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین
پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن
دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس
برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS) برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS)
انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ
شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.
آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس
درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه درس‌های بحران شرکت بیمه توسعه


پیوندها
  • بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • سنهاب
  • پژوهشکده بیمه
  • سندیکای بیمه گران ایران
  • انجمن حرفه ای صنعت بیمه
  • سازمان بورس و اوراق بهادار
  • سازمان منطقه آزاد اروند
  • سازمان منطقه آزاد ارس
  • سازمان منطقه آزاد چابهار
  • اخبار وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • سازمان منطقه آزاد انزلی
  • سازمان فرابورس
  • شورای عالی مناطق آزاد
  • سازمان منطقه آزاد قشم
  • سازمان منطقه آزاد ماکو
  • فناوران اطلاعات خبره
  • کارانگر فناوران خبره
زبان ها
  • English
  • العربية
  • Türk
  • русский
.: کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.