• طبقه بندی
    • ارزیابی رضایت از سیستم رسیدگی به شکایات
      ردیفسوال
      1 *به چه میزان از تعداد روشهایی که شرکت جهت دریافت شکایات پیش‌بینی کرده است رضایت دارید؟
      2 *به چه میزان از نحوه ثبت شکایت در فرمهای رسیدگی به شکایات رضایت دارید؟
      3 *به چه میزان از نحوه اطلاع‌رسانی شرکت به جنابعالی در خصوص آخرین وضعیت شکایتتان رضایت دارید؟
      4 *به چه میزان از کیفیت گزارشاتی که در خصوص اطلاع از آخرین وضعیت شکایتتان به شما ارائه شده است، رضایت دارید؟




      5 *به چه میزان از زمان پاسخگویی به شکایتتان رضایت دارید؟
      6 *به چه میزان از اقداماتی که در جهت رفع شکایت شما انجام شده است رضایت دارید؟
      7آیا همچنان تمایل به ادامه خرید بیمه‌نامه با این شرکت را دارید؟
      8انتقادات خود را ذکر نمایید.
      9پیشنهادات خود را ذکر نمایید.
      کد امنیتی: *
  • دفتر ارتباطی تهران
    پیامک: 9850005783407
  • .:
  • پیوندها
  • :.
  • کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.
    مجری : پورتال سامان