• سرفصل اخبار
    •  
    • فهرست اخبار
      یکی از مشکلات اصلی جزیره کیش پرتفوی محدود در این جزیره است

      یکی از مشکلات اصلی جزیره کیش پرتفوی محدود در این جزیره است

      فرهاد رشیدی در گفت و گو با چابک‌آنلاین گفت: یکی از مشکلات اصلی جزیره کیش پرتفوی محدود در این جزیره است زیرا اتفاق جدیدی دراین جزیره رخ نمی دهد به همین دلیل پرتفوی ثابت بوده و از شرکتی به شرکت دیگر جابه جا می شود .

      وی با بیان اینکه صنعت گردشگری در جزیره کیش به دلیل وضعیت اقتصادی به مشکل برخورده افزود: برابری هزینه های سفر به جزیره کیش با هزینه های سفر به خارج از کشور باعث شده که افراد کمی سفر به این جزیره را انتخاب کنند جزیره کیش با توریست زنده است و سازمان منطقه آزاد کیش هم حرکتی در راستای اینکه این مشکل را حل کند نداشته است.

      نگاه موجود در صنعت بیمه یک نگاه روزمره و کوتاه مدت است که در آن به مشتری به عنوان یک شریک استراتژیک توجه نمی شود.

      نگاه موجود در صنعت بیمه یک نگاه روزمره و کوتاه مدت است که در آن به مشتری به عنوان یک شریک استراتژیک توجه نمی شود.

      آقای محمود دودانگه درگفت و گو با چابک آنلاین در خصوص عدم توجه شرکت های بیمه ای به بیمه نامه های سایبری گفت: سازمان پدافند غیر عامل به عنوان یک نهاد بالادستی و حاکمیتی به دنبال این است که در بخش های مختلف اقتصاد تهدیدات سایبری شناسایی کرده و ریسک آن را به حداقل برساند.

      بازنده رقابت شرکت‌های بیمه‌ای مناطق آزاد و سرزمین اصلی در مناطق آزاد کدامند؟

      بازنده رقابت شرکت‌های بیمه‌ای مناطق آزاد و سرزمین اصلی در مناطق آزاد کدامند؟

      شرکت های بیمه ای مناطق آزاد با هدف تسهیل فعالیت های بین المللی ، جذب سرمایه گذاری های خارجی و جذب سرمایه کشورهای دیگر تاسیس شدند اما در عمل با چالش های بزرگی هم روبه رو هستند.

      درحال حاضر ۴ شرکت بیمه‌ای حافظ، ایران معین، امید و آسماری شرکت های بیمه ای مناطق آزاد هستند که شرکت بیمه حافظ به عنوان اولین دریافت کننده مجوز تاسیس شرکتهای بیمه ای مناطق آزاد کشور در سال 1383 شروع به فعالیت کرده است.
      هدف اصلی از تاسیس شرکت های بیمه ای مناطق آزاد توسعه و تسهیل فعالیت های بین المللی صنعت بیمه بوده اما به نظر می رسد بعد از یک دهه از تاسیس این شرکت ها، دستیابی به اصول مهم این هدف سخت تر شده است .

      انتخاب اعضاء کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکای بیمه گران

      انتخاب اعضاء کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکای بیمه گران

      انتخاب آقای سلطانی به عنوان عضو کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکای بیمه گران

      اینشور تک ها، شرکای مستعد جهت تولید محصولات نوین بیمه ای یا تامین کنندگان صرف

      اینشور تک ها، شرکای مستعد جهت تولید محصولات نوین بیمه ای یا تامین کنندگان صرف

      در یک دهه گذشته، استارت اپ های بیمه ای در بازار بیمه ایالات متحده آمریکا ، موفق به جذب 14/5 میلیارد دلار سرمایه گذاری، شده اند. این در شرایطی اتفاق افتاده که صنعت بیمه به صورت سنتی با اعمال تغییرات در خود، میانه خوشی ندارد و در مقابل آن معمولا مقاومت می نماید. این میزان سرمایه گذاری در حقیقت در راستای دستیابی به محصولات نوین بیمه ای با استفاده از تکنولوژی های جدید بوده است.

      برگزیت و چالش های سندیکای لویدز لندن

      برگزیت و چالش های سندیکای لویدز لندن

      در سال 2017، لویدز لندن با دارا بودن سهم 16 درصدی از بازار بیمه انگلستان و درآمد 45 ملیلیارد دلاری، یکی از بازیگران اصلی بازار بیمه بریتانیا بود. در جریان کمپین های مربوط به رفراندوم سال 2017 و با توجه به اهمیت بازار مالی اتحادیه اروپا، سندیکای لویدز سرسختانه طرفدار حفظ حضور بریتانیا در اتحادیه اروپا بود.

      تدوین سند تحول دیجیتال بیمه در معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد در دستور کار قرار گرفته است.

      تدوین سند تحول دیجیتال بیمه در معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد در دستور کار قرار گرفته است.

      به گزارش روابط عمومی به نقل از ریسک نیوز، ظاهرا در پی اقدامات وزارت اقتصاد در راستای پیاده سازی بانکداری دیجیتال و استخراج سند دیجیتال بانکی و بیمه ای ، تدوین سند تحول دیجیتال بیمه در معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد در دستور کار قرار گرفته است.

      رئیس کل بیمه مرکزی: استارت آپ‌ها به لحاظ پرتفویی از برخی شرکت های بیمه پیشی گرفتند

      رئیس کل بیمه مرکزی: استارت آپ‌ها به لحاظ پرتفویی از برخی شرکت های بیمه پیشی گرفتند

      به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در هفدهمین همایش ملی حسابداری ایران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: در دنیای امروز تخصص‌گرایی صرف و تمرکز بر یک رشته علمی، چندان اثربخش نیست و هیچ علمی نمی تواند بدون تکیه بر علوم دیگر و فناوری های روز دنیا پیشرفت کند.

      راننده‌محور شدن بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث تا ۲ سال دیگر

      راننده‌محور شدن بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث تا ۲ سال دیگر

      پژوهشکده بیمه مطالعات این طرح را حمایت می‌کند اما در نهایت این بیمه مرکزی است که باید آن را اجرایی کند که احتمالا در دو یا سه سال آینده اجرایی خواهد شد.

      دژ پسند : آلودگی و فساد در برخی شرکتهای بیمه احساس می شود

      دژ پسند : آلودگی و فساد در برخی شرکتهای بیمه احساس می شود

      دژ پسند در مجمع عمومی بیمه مرکزی گفته است که در برخی موارد حس آلودگی و فساد در برخی بیمه ها وجود دارد که به رئیس کل بیمه مرکزی تاکید شد در این زمینه برنامه ای جامع برای مقابله با آن ارائه کند، البته وی به اینکه این آلودگی و فساد از کجا نشات گرفته و در چه زمینه هایی است ، اشاره ای نکرده است.

  • دفتر ارتباطی تهران
    پیامک: 9850005783407
  • .:
  • پیوندها
  • :.
  • کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.
    مجری : پورتال سامان