• سرفصل اخبار
    •  
    • فهرست اخبار
      ارتقای سرعت فرآیند پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه حافظ

      ارتقای سرعت فرآیند پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه حافظ

      شرکت بیمه حافظ، در راستای ارتقای رضایت مندی مشتریان، تسریع در پرداخت خسارت های جاری و معوق زیان دیدگان را در دستور کار خود قرار داده است.

      فراخوان طراحی لوگو شرکت بیمه حافظ

      فراخوان طراحی لوگو شرکت بیمه حافظ

      شرکت بیمه حافظ در نظر دارد نسبت به تغییر لوگوی خود اقدام نماید.با توجه به اهمیت موضوع از طراحان خوش ذوق و خلاق دعوت بعمل می آید تا در طراحی لوگو برای این مجموعه ما را یاری نماید.

      دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "حافظ" در سال 1398 در محل دفتر ارتباطی تهران، آغاز شد

      دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "حافظ" در سال 1398 در محل دفتر ارتباطی تهران، آغاز شد

      دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "حافظ" در سال 1398 با حضور مدیریت ارشد، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب کشور در محل دفتر ارتباطی تهران، آغاز شد .

      تایید صلاحیت مدیر بیمه های مسئولیت بیمه حافظ از سوی بیمه مرکزی

      تایید صلاحیت مدیر بیمه های مسئولیت بیمه حافظ از سوی بیمه مرکزی

      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره 98/602/91113 مورخ 1398/7/10 آقای سعید طاهری به عنوان مدیر بیمه های مسئولیت شرکت بیمه حافظ منصوب شدند.

      رئیس کل بیمه مرکزی: استارت آپ‌ها به لحاظ پرتفویی از برخی شرکت های بیمه پیشی گرفتند

      رئیس کل بیمه مرکزی: استارت آپ‌ها به لحاظ پرتفویی از برخی شرکت های بیمه پیشی گرفتند

      به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در هفدهمین همایش ملی حسابداری ایران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: در دنیای امروز تخصص‌گرایی صرف و تمرکز بر یک رشته علمی، چندان اثربخش نیست و هیچ علمی نمی تواند بدون تکیه بر علوم دیگر و فناوری های روز دنیا پیشرفت کند.

      خدمات بیمه‌ای اربعین؛ منوط به ثبت‌ نام در سماح

      خدمات بیمه‌ای اربعین؛ منوط به ثبت‌ نام در سماح

      مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به خدمات بیمه‌ای برای زائران اربعین، گفت: شرکت بیمه‌ای تعهداتی را در خصوص درمان سرپایی، کلینیکی، نقص عضو و فوت انجام می‌دهد که منوط به ثبت نام در سامانه سماح است.

      مروری بر روند استفاده از محصولات نوین بیمه خودرو در کشور آمریکا

      مروری بر روند استفاده از محصولات نوین بیمه خودرو در کشور آمریکا

      با ورورد تدریجی تکنولوژی های نوین به صنعت بیمه، به مرور زمان رانندگان خودرو حق بیمه خود را بر اساس میزان مصرف خودرو، ذائقه و رفتار رانندگی خود، پرداخت خواهند نمود و آنها قادر خواهند بود از میان محصولات جدید بیمه ای، مناسب ترین و منطبق ترین محصول را انتخاب نمایند.

      برگزاری نشست صمیمی مدیریت ارشد بیمه حافظ با کارکنان

      برگزاری نشست صمیمی مدیریت ارشد بیمه حافظ با کارکنان

      اولین جلسه نشست مدیریت ارشد با کلیه کارکنان ستادی شرکت در مورخ 30/6/1398 و با هدف ارتقای تعاملات سازمانی، امکان مشارکت کارکنان در فرآیند راهبری و مدیریت کلان شرکت، تبادل دانش و اطلاعات و ایجاد هم افزایی در جهت حل مسائل و معضلات سازمانی، برگزار گردید.

      راننده‌محور شدن بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث تا ۲ سال دیگر

      راننده‌محور شدن بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث تا ۲ سال دیگر

      پژوهشکده بیمه مطالعات این طرح را حمایت می‌کند اما در نهایت این بیمه مرکزی است که باید آن را اجرایی کند که احتمالا در دو یا سه سال آینده اجرایی خواهد شد.

      دژ پسند : آلودگی و فساد در برخی شرکتهای بیمه احساس می شود

      دژ پسند : آلودگی و فساد در برخی شرکتهای بیمه احساس می شود

      دژ پسند در مجمع عمومی بیمه مرکزی گفته است که در برخی موارد حس آلودگی و فساد در برخی بیمه ها وجود دارد که به رئیس کل بیمه مرکزی تاکید شد در این زمینه برنامه ای جامع برای مقابله با آن ارائه کند، البته وی به اینکه این آلودگی و فساد از کجا نشات گرفته و در چه زمینه هایی است ، اشاره ای نکرده است.

  • دفتر ارتباطی تهران
    پیامک: 9850005783407
  • .:
  • پیوندها
  • :.
  • کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.
    مجری : پورتال سامان