• سرفصل اخبار
    • کسب گواهینامه ایزو مدیریت شکایت مشتریان توسط شرکت بیمه حافظ

      کسب گواهینامه ایزو مدیریت شکایت مشتریان توسط شرکت بیمه حافظ

      کسب گواهینامه ایزو مدیریت شکایت مشتریان توسط شرکت بیمه حافظ

      شرکت بیمه حافظ موفق به دریافت گواهینامه ISO10002;2014 ( استاندارد مدیریت شکایت مشتریان) شد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت بیمه حافظ با اشاره به اخذ این گواهینامه توسط شرکت معتبر سوئدی AGR که صادر کننده گواهینامه مربوط به سیستم مدیریت شکایت مشتریان با دامنه کاربرد صدور انواع بیمه نامه و پرداخت خسارتهای مرتبط با آن می باشد اظهار داشت: شرکت بیمه حافظ به منظور دریافت این گواهینامه اقدام به ایجاد بسترهای لازم برای رسیدگی به شکایات بیمه گذاران کرده است که در نهایت شرکت AGR این شرکت واجد شرایط دریافت ایزو دانست.

      سعیدی گفت: شرکت بیمه حافظ در نظر دارد این روند در سال جاری نیز ادامه داده و خدمات گسترده ای جهت تکریم و افزایش رضایتمدی آنان به بیمه گذاران ارایه دهد.

      اخبار مرتبط
  • دفتر ارتباطی تهران
    پیامک: 9850005783407
  • .:
  • پیوندها
  • :.
  • کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.
    مجری : پورتال سامان